четвер, 9 квітня 2020 р.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 09.04.20


ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!


СЬОГОДНІ МИ ПРАЦЮЄМО ЗА ЖУРНАЛОМ 27 ТИЖНЯ НАВЧАННЯ.


ТЕМОЮ НАШОГО УРОКУ Є "ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я"


ДАВАЙТЕ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НАЛАШТУВАТИСЯ НА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РОЗПОЧНЕМО УРОК З ВЕСЕЛОЇ ПІСЕНЬКИ Yes, I can, ЯКУ ВИ ВЖЕ ЗНАЄТЕ 


А ТЕПЕР РОЗГОРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВІЙ ПОСІБНИК НА СТ. 42


РОЗГЛЯНЕМО ВПРАВУ 1 НА СТ. 42. 


КОГО ВИ БАЧИТЕ НА МАЛЮНКУ? ТАК, ВІРНО, ДІТЕЙ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ПЕВНІ ДІЇ.
ПРО ХЛОПЧИКІВ МИ СКАЖЕМО: "HE" - ХІ (ВІН), А ПРО ДІВЧАТОК: "SHE" - ШІ (ВОНА).
АЛЕ НА КАРТИНЦІ ЩЕ Є ТВАРИНКИ, ПРО ЯКИХ МИ ГОВОРИМО: "IT" - ІТ (ВІН, ВОНА, ВОНО, КОЛИ ЙДЕТЬСЯ НЕ ПРО ЛЮДЕЙ).


ОТЖЕ, ЗАРАЗ ВИ ПРОСЛУХАЄТЕ ПРО ТЕ, ЩО ВОНИ ВСІ РОБЛЯТЬ, У ЗВУКОЗАПИСУ
27-42-1 І СПРОБУЄТЕ ВІДСЛІДКУВАТИ ЗА ДІЯМИ, ПОВТОРЮЮЧИ ЗА МОВЦЕМ.


1. He can stop. (Він може зупинитись).


2. She can look. (Вона може дивитися).


3. She can clap. (Вона може плескати).


4. He can sing. (Він може співати).


5. He can climb. (Він може лазити).


6. It can swim. (Воно може плавати).


7. She can walk. (Вона може ходити).


8. She can run. (Вона може бігати).


9. He can jump. (Він може стрибати).


10. He can sit. (Він може сидіти).


Для виконання цього завдання вам знадобляться олівці двох кольорів: червоного та зеленого. 


Дитині треба зафарбувати кружечки біля кожної дії: зеленим, якщо цю дію вона вміє робити I CAN, а червоним – якщо не вміє I CAN'T.


РОЗГЛЯНЕМО ВПРАВУ 2 НА СТ. 42

Запропонуйте дитині у клітинках позначити дії, які можна виконувати в класі  за допомогою галочки V, а які не можна - за допомогою хрестика X. Після цього складіть речення із займенником we (ві ) - ми. Наприклад:

             

We can sit. (Ми можемо сидіти.)

We cant swim. (Ми не можемо плавати.)  

We can look. (Ми можемо дивитись.)

We cant run. (Ми не можемо бігати.)


ПЕРЕД ТИМ, ЯК ПРИСТУПАТИ ДО НАСТУПНОГО ЗАВДАННЯ, Я ПРОПОНУЮ ВАМ ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ПРО ТВАРИНОК, ЯКИХ МИ ВЧИЛИ, ТА ПОВТОРИТИ ЇХ НАЗВИ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ We are going to the zoo.


РОЗГЛЯНЕМО ВПРАВУ 3 НА СТ. 43.

          Запропонуйте дитині назвати тварин, яких вона вже знає. Роздивіться уважно малюнок. Попросіть дитину скласти речення про тих тварин, яких вона бачить. Наприклад: 


       can see a tiger. (Я бачу тигра.)


       Дитина має скласти речення про те, якого кольору мають бути тварини та розфарбувати тварин у вправі. Наприклад:


      Elephant is grey. (Слон сірого кольору.)

      Bear is brown.   (Ведмідь – коричневий.)


Попрацюймо з аудіозаписом. Дитині треба прослухати питання, відповісти на них, а потім перевірити за аудіозаписом 27-43-3 

 
Can tiger run? Yes, it can. (Тигр може бігати? Так, він може).


Can elephant sing? No, it cant. (Слон може співати? Ні, він не може).


Can frog swim? Yes, it can. (Жаба може плавати? Так, вона може).


Can wolf clap? No, it cant. (Вовк може плескати? Ні, він не може).


Can dog sit? Yes, it can. (Собака може сидіти? Так, він може).


*Звертаю Вашу увагу, що коли ми говоримо про тварин англійською мовою, то використовуємо займенник it (воно), а не he/she (він/вона), а на українську мову перекладаємо як він/вона.


ДАВАЙТЕ ТРІШКИ ПОГРАЄМОСЯ, ПІДШУКУЮЧИ ЗОБРАЖЕННЯ ТВАРИНКИ ДО ПОЧУТОГО СЛОВА. ДЛЯ ЦЬОГО ПЕРЕЙДІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЗА ПОСИЛАННЯМ ГРИ ANIMALS 


ПЕРЕД ВИКОНАННЯМ НАСТУПНОГО ЗАВДАННЯ ПЕРЕГЛЯНЬТЕ, БУДЬ ЛАСКА, ВІДЕО І ЩЕ РАЗ ПОВТОРІТЬ НАЗВИ ТВАРИНОК What Is It Song


РОЗГЛЯНЕМО ВПРАВУ 4 НА СТ. 43.

Для виконання цього завдання вам знадобляться кольорові олівці. Дитина має намалювати тварин у своєму зоопарку та розфарбувати їх.

Далі запропонуйте дитині презентувати свою роботу. Наприклад:


In my zoo I have got a… (В моєму зоопарку є….).


Номери показують кількість тварин в зоопарку і де вони розташовані. 

Потім ви можете поставити дитині питання щодо її малюнку. Наприклад:



Ви: What is number 5? (Що у тебе під цифрою 5?)   

Ви: What colour is it? (Якого він кольору?)   

Д: It is brown. (Він коричневий).   

Д: I have got a bear. (В мене є ведмідь).


Бажаю швидко впоратися із завданнями і не нудьгувати!


Happy Child Clipart at GetDrawings | Free download















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.