четвер, 16 квітня 2020 р.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 16. 04. 20


ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!


12 КВІТНЯ В УКРАЇНІ ВІДЗНАЧАЮТЬ ДЕНЬ КОСМОНАВТИКИ, ТОЖ САМЕ ЦІЙ ПОДІЇ І ПРИУРОЧЕНО ВИВЧЕННЯ СЬОГОДНІШНЬОЇ ТЕМИ "КОСМІЧНІ ОБ'ЄКТИ". ОТЖЕ, РОЗПОЧНІМО.

РОЗГОРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВОЇ ЖУРНАЛИ №28 НА СТ. 42. 


ВПР.1 СТ. 42
Уважно роздивіться малюнки. Дитині необхідно обвести той об’єкт, назву якого вона вже знає англійською мовою, та озвучити його.

-  Прослухайте аудіозапис 28-41-1. Дитина має повторити та вказати  на відповідний об’єкт і пронумерувати його.
            
28-41-1

the Sun - Сонце, star - зірка, rocket - ракета, the Moon - Місяць, planet - планета.
-   
ДАВАЙТЕ ПЕРЕВІРИМО, ЯК ВИ ЗАПАМ'ЯТАЛИ НОВІ СЛОВА У ГРІ "SPACE OBJECTS" ("КОСМІЧНІ ОБЄКТИ").

ВПР. 2 СТ. 42
Уважно роздивіться малюнок та запропонуйте дитині розказати, що вона бачить в кожному рядку. Наприклад:

I can see three yellow stars and one red star.(Я бачу три жовтих зірки та одну червону).

Дитина має самостійно визначити «зайвий» об’єкт та прокоментувати, чому вона так вирішила.
-       Далі перевірте разом із дитиною. Наприклад:

Red star? Yes.(Червона зірка? Так).

ВПР. 3 СТ. 42
Дитина має назвати зображені тіні об’єктів та з’єднати їх із відповідним зображенням. Потім озвучити свій вибір. Наприклад:

Number one is the Sun. (Номер 1 – Сонце).

ВПР. 4 СТ. 42 
-          Розкажіть дитині, що лаксики передають привіт від їхніх друзів – інопланетян, які також живуть в космосі. Поставте дитині питання. Наприклад:

    What colour are they? Number 1? (Якого вони кольору? Номер 1?)


       What colour are the planets? (Якого кольору планети?)

       What colour are the numbers? (Якого кольору цифри?)

       Дитині необхідно прослухати аудіозапис 28-43-4 та з’єднати зображення прибульців з інформацією про них відповідно. Одна планета та одне число є зайвими (їх зображення потрібно обвести).
           
28-43-4

1.Hello! I am Mimi. I am yellow. I live on a small red planet. I am five. (Привіт! Мене звати  Мімі. Я жовтого кольору. Я живу на маленькій червоній планеті. Мені 5).

2. Hello! I am Stitch. I am green. I live on a big blue planet. I am ten. (Привіт! Мене звати Стітч. Я зеленого кольору. Я живу на великій синій планеті. Мені 10).

3. Hello! I am Tumi. I am blue. I live on a big green planet. I am eight.(Привіт! Мене звати Тумі. Я синього кольору. Я живу на великій зеленій планеті. Мені 8).

4. Hello! I am Shelbi. I am pink. I live on a small orange planet. I am two. (Привіт! Мене звати Шелбі. Я рожевого кольору. Я живу на маленькій помаранчевій планеті. Мені 2).

ПРОПОНУЮ ЗАКРІПИТИ ЦЮ ВПРАВУ У ГРІ "ALIENS" ("ПРИБУЛЬЦІ").

ВПР. 5 СТ. 42  
Розкажіть дитині, що проводиться запуск ракети. Потрібно дописати числа, яких не вистачає, та провести зворотній відлік англійською мовою (можна спочатку дати можливість порахувати вголос, а потім записати).
-       Дитина має розфарбувати ракету (колір - на вибір дитини).
Далі дитина має намалювати шлях ракети. 

(The rocket goes to the Moon and then to the planet.) (Ракета летить до Місяця, а потім до планети).

СПОДІВАЮСЬ, ЩО ВАМ БУЛО ЦІКАВО І ВИ ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ! ДО ЗАВТРА!


Chalkboard Outer space clipArt | Custom-Designed Illustrations ...


-            

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.