ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 10.04.20
ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!
"ТІЛЬКИ ВЧОРА У НАС БУВ УРОК", - ПОДУМАЄ ХТОСЬ ІЗ ВАС, - "А СЬОГОДНІ ВЖЕ ЗНОВУ..." ПРОТЕ Я НАМАГАТИМУСЬ ЗРОБИТИ ВСЕ, ЩОБ ВАМ НЕ БУЛО НУДНО І ВИ З КОРИСТЮ ПРОВЕЛИ ЧАС.
ОТОЖ, ЗРУЧНО ВМОЩУЙТЕСЬ І РОЗГОРТАЙТЕ СВОЇ ЖУРНАЛИ
№27 НА СТ. 44.
ДАВАЙТЕ МИ РОЗПОЧНЕМО З ПОВТОРЕННЯ НАЗВ ВИВЧЕНИХ
ВИДІВ СПОРТУ. ДОПОМОЖЕ ВАМ У ЦЬОМУ ГРА SPORTS. НАТИСНІТЬ НА НЕЇ, ЩОБ ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ І РОЗПОЧАТИ ГРАТИ). СПОДОБАЛОСЬ? А ТЕПЕР
ПЕРЕЙДІМО ДО ВПР.
1 НА СТ. 44. ВИ БАЧИТЕ ТУТ АТРИБУТИ ТИХ САМИХ ВИДІВ СПОРТУ, ЯКІ ВИ ЩОЙНО ПОЄДНУВАЛИ У ГРІ. ДУЖЕ ХОЧУ, ЩОБ ВИ ЇХ
ЩЕ РАЗ НАЗВАЛИ КОМУСЬ ЗІ СВОЇХ РІДНИХ, ХТО СИДИТЬ ПОРУЧ.
А ТЕПЕР ВІЗЬМІТЬ ОЛІВЕЦЬ БУДЬ-ЯКОГО КОЛЬОРУ
ТА ОБВЕДІТЬ ЦИФРУ ВАШОГО УЛЮБЛЕНОГО ВИДУ СПОРТУ. ЯКЩО СЕРЕД ЦИХ
5 МАЛЮНКІВ ЙОГО НЕМАЄ, НЕ ЗАСМУЧУЙТЕСЬ, МИ ЙОГО ОБОВ’ЯЗКОВО ВИВЧИМО ПІЗНІШЕ!
ВПР. 2 НА СТ. 44. Далі ви працюєте самостійно:
ви повинні позначити ті види спорту, якими володієте і назвати ці дії:
I can play tennis (hockey, football,
volleyball, basketball, snowballs).
Я вмію
грати в теніс (хокей, футбол, волейбол, баскетбол, сніжки).
ВПР. 3 НА СТ. 44. Вам треба прослухати
аудіозапис та пронумерувати малюнки
відповідно:
1.
They can play football. (Вони можуть грати в футбол).
2.
They can play volleyball. (Вони можуть грати в волейбол).
3.
He can play basketball. (Він може грати в баскетбол).
4.
They can play tennis. (Вони можуть грати в теніс).
ВСІ ЩОСЬ ГРАЮТЬ,
ДАВАЙТЕ І МИ ПОГРАЄМО! ПРОПОНУЮ ВАШІЙ УВАЗІ ГРУ LET’S PLAY SPORTS! ПРАВИЛА
ПРОСТІ: ВАМ НЕОБХІДНО СПЕРШУ ПОДИВИТИСЯ НА МАЛЮНОК
ВГОРІ, А ПОТІМ ПРОСЛУХАТИ ОБИДВА ВАРІАНТИ ЗВУКОЗАПИСУ. ЯКИЙ ВАРІАНТ НА ВАШУ
ДУМКУ БУДЕ ПРАВИЛЬНИМ, БІЛЯ ТОГО І СТАВТЕ «ГАЛОЧКУ» У
КЛІТИНЦІ. У КІНЦІ ГРИ ВИ ПОБАЧИТЕ, СКІЛЬКИ У ВАС
ВІДСОТКІВ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ. ПОЇХАЛИ!
ВПР. 4 НА СТ. 45 Роздивіться уважно
малюнок. Вам необхідно визначити, чи вміє людина на малюнку грати в дану гру та поставити відповідну позначку: V (галочку) або X (хрестик).
ВПР. 5 НА СТ. 45
Діти, ви знаєте, як називається персонаж, що зображений у
вправі? (Superhero) (супер герой). Ви хочете бути супергероями? Я переконана, що так! Отже, зобразіть себе у ролі супергероя, а
також намалюйте, що він вміє робити (з тих дій та видів спорту, що вивчили).
Після цього презентуйте свою роботу. (This is me. I can….) (Це я. Я можу…).
ВАМ
БУЛО ЦІКАВО? ЩИРО НА ЦЕ СПОДІВАЮСЯ!
ГАРНИХ ВАМ ВИХІДНИХ! ЗАЛИШАЙТЕСЯ У РОДИННОМУ КОЛІ!
ГАРНИХ ВАМ ВИХІДНИХ! ЗАЛИШАЙТЕСЯ У РОДИННОМУ КОЛІ!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.