пʼятниця, 10 квітня 2020 р.



ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 10.04.20

ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!

"ТІЛЬКИ ВЧОРА У НАС БУВ УРОК", - ПОДУМАЄ ХТОСЬ ІЗ ВАС, - "А СЬОГОДНІ ВЖЕ ЗНОВУ..." ПРОТЕ Я НАМАГАТИМУСЬ ЗРОБИТИ ВСЕ, ЩОБ ВАМ НЕ БУЛО НУДНО І ВИ З КОРИСТЮ ПРОВЕЛИ ЧАС.

ОТОЖ, ЗРУЧНО ВМОЩУЙТЕСЬ І РОЗГОРТАЙТЕ СВОЇ ЖУРНАЛИ №27 НА СТ. 44.

ДАВАЙТЕ МИ РОЗПОЧНЕМО З ПОВТОРЕННЯ НАЗВ ВИВЧЕНИХ ВИДІВ СПОРТУ. ДОПОМОЖЕ ВАМ У ЦЬОМУ ГРА SPORTSНАТИСНІТЬ НА НЕЇ, ЩОБ ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ І РОЗПОЧАТИ ГРАТИ). СПОДОБАЛОСЬ? А ТЕПЕР ПЕРЕЙДІМО ДО ВПР. 1 НА СТ. 44. ВИ БАЧИТЕ ТУТ АТРИБУТИ ТИХ САМИХ ВИДІВ СПОРТУ, ЯКІ ВИ ЩОЙНО ПОЄДНУВАЛИ У ГРІ. ДУЖЕ ХОЧУ, ЩОБ ВИ ЇХ ЩЕ РАЗ НАЗВАЛИ КОМУСЬ ЗІ СВОЇХ РІДНИХ, ХТО СИДИТЬ ПОРУЧ.

А ТЕПЕР ВІЗЬМІТЬ ОЛІВЕЦЬ БУДЬ-ЯКОГО КОЛЬОРУ ТА ОБВЕДІТЬ ЦИФРУ ВАШОГО УЛЮБЛЕНОГО ВИДУ СПОРТУ. ЯКЩО СЕРЕД ЦИХ 5 МАЛЮНКІВ ЙОГО НЕМАЄ, НЕ ЗАСМУЧУЙТЕСЬ, МИ ЙОГО ОБОВЯЗКОВО ВИВЧИМО ПІЗНІШЕ!

ВПР. 2 НА СТ. 44. Далі ви працюєте самостійно: ви повинні позначити ті види спорту, якими володієте і назвати ці дії:

I can play tennis (hockey, football, volleyball, basketball, snowballs).

Я вмію грати в теніс (хокей, футбол, волейбол, баскетбол, сніжки).

ВПР. 3 НА СТ. 44. Вам треба прослухати аудіозапис та пронумерувати малюнки відповідно:
         

1.     They can play football. (Вони можуть грати в футбол).

2.     They can play volleyball. (Вони можуть грати в волейбол).

3.     He can play basketball. (Він може грати в баскетбол).

4.     They can play tennis. (Вони можуть грати в теніс).

ВСІ ЩОСЬ ГРАЮТЬ, ДАВАЙТЕ І МИ ПОГРАЄМО! ПРОПОНУЮ ВАШІЙ УВАЗІ ГРУ LET’S PLAY SPORTS! ПРАВИЛА ПРОСТІ: ВАМ НЕОБХІДНО СПЕРШУ ПОДИВИТИСЯ НА МАЛЮНОК ВГОРІ, А ПОТІМ ПРОСЛУХАТИ ОБИДВА ВАРІАНТИ ЗВУКОЗАПИСУ. ЯКИЙ ВАРІАНТ НА ВАШУ ДУМКУ БУДЕ ПРАВИЛЬНИМ, БІЛЯ ТОГО І СТАВТЕ «ГАЛОЧКУ» У КЛІТИНЦІ. У КІНЦІ ГРИ ВИ ПОБАЧИТЕ, СКІЛЬКИ У ВАС ВІДСОТКІВ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ. ПОЇХАЛИ!

ВПР. 4 НА СТ. 45 Роздивіться уважно малюнок. Вам необхідно визначити, чи вміє людина на малюнку грати в дану гру та поставити відповідну позначку: V (галочку) або X (хрестик).

ДАВАЙТЕ ПОДИВИМОСЬ ВІДЕО CAN AN ELEPHANT JUMP? (ЧИ ВМІЄ СЛОН СТРИБАТИ?)

ВПР. 5 НА СТ. 45
Діти, ви знаєте, як називається персонаж, що зображений у вправі? (Superhero(супер герой). Ви хочете бути супергероями? Я переконана, що так! Отже, зобразіть себе у ролі супергероя, а також намалюйте, що він вміє робити (з тих дій та видів спорту, що вивчили).
Після цього презентуйте свою роботу. (This is me. I can….) (Це я. Я можу…).


ВАМ БУЛО ЦІКАВО? ЩИРО НА ЦЕ СПОДІВАЮСЯ!

ГАРНИХ ВАМ ВИХІДНИХ! ЗАЛИШАЙТЕСЯ У РОДИННОМУ КОЛІ!


a happy family clipart famÍlia imagens infantis desenho familia e ...






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.