ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 17.04.20
ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!
СЬОГОДНІ МИ ПРОДОВЖУЄМО З ВАМИ ТЕМУ КОСМОСУ У ЖУРНАЛІ №28. ЗНАЙДІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СТ. 44.
Впр. 1 ст. 44
- Прослухайте аудіозапис
перший раз та з’єднайте зображення дітей з їхніми скафандрами:
1. Hello! It’s me, Stepan! I have got green shoulders,
a brown head and a yellow body. (Привіт! Це я, Степан! В мене
є зелені плечі, коричнева голова та жовте тіло).
2. Hi! It’s me, Yana. I have got a red body, orange
legs and yellow hands. (Привіт! Це я, Яна. В мене є
червоне тіло, помаранчеві ноги та жовті руки).
3. Good afternoon! It’s me, Oksana! I have got a pink
head, blue knees and a purple body. (Добрий день!
Це я, Оксана! В мене є рожева голова, сині колені та фіолетове тіло).
4. Hello! It’s me, Andrii. I have got blue legs, grey shoulders and a
green head. (Привіт! Це я, Андрій. В мене
є сині ноги, сірі плечі та зелена голова).
-
Потім дитина слухає
аудіозапис вдруге та розфарбовує зображення скафандрів відповідно до почутого.
Впр. 2 ст. 44
-
Уважно роздивіться
малюнок. Дитина має описати зображення ракет, яких вона бачить. Наприклад:
I can see a big yellow rocket. (Я бачу велику жовту ракету).
Для того, щоб пригадати кольори, пропоную пограти у гру "Find the rocket." /"Знайди ракету."
Для того, щоб пригадати кольори, пропоную пограти у гру "Find the rocket." /"Знайди ракету."
-
Поясніть дитині,
що для того, аби діти змогли полетіти в космос, їм потрібно знайти свої ракети. Лаксики
будуть допомагати – давати інструкції. Потрібно слухати уважно та на кожному
роздоріжжі повертати: або направо, або наліво.
Перед тим, як приступити до наступного завдання, слід пригадати наступні інструкції:
Go. - Йди.
Turn left. - Поверни ліворуч.
Turn right. - Поверни праворуч.
Turn right. - Поверни праворуч.
Turn left. - Поверни ліворуч.
- Дитині необхідно прослухати аудіозапис та намалювати маршрут певним кольором:
Go. Turn left. Turn right.
Turn right. Turn left. (Йди. Поверни ліворуч. Поверни
праворуч. Поверни праворуч. Поверни ліворуч).
It is a small pink rocket. (Це маленька рожева ракета).
Впр. 3 ст. 44
- Поясніть дитині, що хлопець Андрій летить на Місяць,
лаксики склали про нього розповідь та зробили малюнки до неї, але переплутали
їх місцями. Дитині треба послухати та пронумерувати малюнки в правильному
порядку:
1.
This
is
a
boy.
His name is Andrii. He is
happy. (Це хлопчик. Його звати Андрій. Він щасливий).
2. This is a rocket. It is red. Andrii is in the
rocket. (Це ракета. Вона червоного кольору. Андрій в ракеті).
3. The rocket is in space. It is under the stars. (Ракета в космосі. Вона під зорями).
4. Andrii is on the Moon. (Андрій на Місяці).
Впр. 4 ст. 45
- - Уважно роздивіться
малюнки. Перед виконанням цієї вправи давайте пограємось у гру "I can see..."/"Я бачу..." Дитина має знайти відмінності на малюнках та озвучити відповіді.
Наприклад:
Picture 1: I can see three small stars. (Малюнок 1: Я бачу три
маленьких зірочки).
Picture 2: I can see one small star. (Малюнок 2: Я бачу одну
маленьку зірку).
Picture 1: I can see a big Moon. (Малюнок 1: Я бачу великий Місяць).
Picture 2: I can see a small Moon. (Малюнок 2: Я бачу маленький
Місяць).
Picture 1: I can see three rockets. (Малюнок 1: Я бачу три ракети).
Picture 2: I can see two rockets. (Малюнок 2: Я бачу дві ракети).
Picture 1: The big rocket is pink. (Малюнок 1: Велика ракета –
рожева).
Picture 2: The big rocket is green. (Малюнок 2: Велика ракета – зелена).
Picture 1: I can see a dog in the orange rocket. (Малюнок 1: Я бачу собаку в помаранчевій ракеті).
Picture 2: I can see a cat in the orange rocket. (Малюнок 2: Я бачу кота в помаранчевій ракеті).
Picture 1: I can see two children in the big rocket. (Малюнок 1: Я бачу двох дітей у великій ракеті).
Picture 2: I can see three children in the big rocket. (Малюнок 2: Я бачу трьох дітей у великій ракеті).
Picture 1: I can see two big
stars at the Moon. (Малюнок 1: Я бачу дві великі
зірки біля Місяця).
Picture 2: I can see one big
star at the Moon and one big star under the rocket. (Малюнок 2: Я бачу одну велику зірку біля Місяця).
Впр. 5 ст. 45
-
Дитина слухає аудіозапис та позначає необхідну
інформацію: кількість років, колір планети, домашнього улюбленця:
28-45-5
28-45-5
-
Hello! (Привіт!)
-
Hi! (Привіт!)
- My name is Andrii. What is your name? (Мене звати
Андрій. Як тебе звати?)
-
My name is Stitch. (Мене звати Стітч).
-
How old are you? (Скільки тобі років?)
-
I am 10. And you? (Мені 10. А тобі?)
-
I am 7. Where are you from? (Мені 7.
Звідки ти?)
- I am from a purple planet. And you? (Я з
фіолетової планети. А ти?)
-
My planet is blue and green. I have got a cat. And you? (Моя
планета синя та зелена. В мене є кіт. А в тебе?)
-
I have got three frogs. (В мене є три жаби).
-
Goodbye! (До побачення!)
-
Bye! (Бувай!)
ВИ ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ СЬОГОДНІ І Я ДЯКУЮ ВАМ ЗА ЦЕ.
ПОПЕРЕДУ У НАС ЧУДОВЕ РОДИННЕ СВЯТО - ВЕЛИКДЕНЬ. ВІТАЮ ВАС З ПРИЙДЕШНІМ СВЯТОМ І ЗИЧУ МИРУ, ЗДОРОВ'Я, ЛЮБОВІ, СІМЕЙНОЇ ЗЛАГОДИ ТА УСІЛЯКИХ ГАРАЗДІВ!
-
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.