четвер, 16 квітня 2020 р.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1-А КЛАСУ ЗА 17.04.20

ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!

СЬОГОДНІ МИ ПРОДОВЖУЄМО З ВАМИ ТЕМУ КОСМОСУ У ЖУРНАЛІ №28. ЗНАЙДІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СТ. 44.


Впр. 1 ст. 44
-                  Прослухайте аудіозапис перший раз та з’єднайте зображення дітей з їхніми скафандрами:
               

1. Hello! It’s me, Stepan! I have got green shoulders, a brown head and a yellow body. (Привіт! Це я, Степан! В мене є зелені плечі, коричнева голова та жовте тіло).

2. Hi! It’s me, Yana. I have got a red body, orange legs and yellow hands. (Привіт! Це я, Яна. В мене є червоне тіло, помаранчеві ноги та жовті руки).

3. Good afternoon! It’s me, Oksana! I have got a pink head, blue knees and a purple body. (Добрий день! Це я, Оксана! В мене є рожева голова, сині колені та фіолетове тіло).

4. Hello! It’s me, Andrii. I have got blue legs, grey shoulders and a green head. (Привіт! Це я, Андрій. В мене є сині ноги, сірі плечі та зелена голова).

-          Потім дитина слухає аудіозапис вдруге та розфарбовує зображення скафандрів відповідно до почутого.

Впр. 2 ст. 44
-            Уважно роздивіться малюнок. Дитина має описати зображення ракет, яких вона бачить. Наприклад:

I can see a big yellow rocket. (Я бачу велику жовту ракету).

Для того, щоб пригадати кольори, пропоную пограти у гру "Find the rocket." /"Знайди ракету."

-            Поясніть дитині, що для того, аби діти змогли полетіти в космос, їм потрібно знайти свої ракети. Лаксики будуть допомагати – давати інструкції. Потрібно слухати уважно та на кожному роздоріжжі повертати: або направо, або наліво.

Перед тим, як приступити до наступного завдання, слід пригадати наступні інструкції: 

Go. - Йди.

Turn left. - Поверни ліворуч.

Turn right. -   Поверни праворуч.

Turn right. - Поверни праворуч.

Turn left. -  Поверни ліворуч.

-            Дитині необхідно прослухати аудіозапис та намалювати маршрут певним кольором:


Go. Turn left. Turn right. Turn right. Turn left. (Йди. Поверни ліворуч. Поверни праворуч. Поверни праворуч. Поверни ліворуч).

It is a small pink rocket. (Це маленька рожева ракета).

Впр. 3 ст. 44
- Поясніть дитині, що хлопець Андрій летить на Місяць, лаксики склали про нього розповідь та зробили малюнки до неї, але переплутали їх місцями. Дитині треба послухати та пронумерувати малюнки в правильному порядку:


1. This is a boy. His name is Andrii. He is happy. (Це хлопчик. Його звати Андрій. Він щасливий).

2. This is a rocket. It is red. Andrii is in the rocket. (Це ракета. Вона червоного кольору. Андрій в ракеті).

3. The rocket is in space. It is under the stars. (Ракета в космосі. Вона під зорями).

4. Andrii is on the Moon. (Андрій на Місяці).

Впр. 4 ст. 45
-       -  Уважно роздивіться малюнки. Перед виконанням цієї вправи давайте пограємось у гру "I can see..."/"Я бачу..."  Дитина має знайти відмінності на малюнках та озвучити відповіді. Наприклад:

Picture 1: I can see three small stars. (Малюнок 1: Я бачу три маленьких зірочки).

Picture 2: I can see one small star. (Малюнок 2: Я бачу одну маленьку зірку).

Picture 1: I can see a big Moon. (Малюнок 1: Я бачу великий Місяць).

Picture 2: I can see a small Moon. (Малюнок 2: Я бачу маленький Місяць).

Picture 1: I can see three rockets. (Малюнок 1: Я бачу три ракети).

Picture 2: I can see two rockets. (Малюнок 2: Я бачу дві ракети).

Picture 1: The big rocket is pink. (Малюнок 1: Велика ракета – рожева).

Picture 2: The big rocket is green. (Малюнок 2: Велика ракета – зелена).

Picture 1: I can see a dog in the orange rocket. (Малюнок 1: Я бачу собаку в помаранчевій ракеті).

Picture 2: I can see a cat in the orange rocket. (Малюнок 2: Я бачу кота в помаранчевій ракеті).

Picture 1: I can see two children in the big rocket. (Малюнок 1: Я бачу двох дітей у великій ракеті).

Picture 2: I can see three children in the big rocket. (Малюнок 2: Я бачу трьох дітей у великій ракеті).

Picture 1: I can see two big stars at the Moon. (Малюнок 1: Я бачу дві великі зірки біля Місяця).

Picture 2: I can see one big star at the Moon and one big star under the rocket. (Малюнок 2: Я бачу одну велику зірку біля Місяця).               

Впр. 5 ст. 45

-            Дитина слухає аудіозапис та позначає необхідну інформацію: кількість років, колір планети, домашнього улюбленця: 
   
    28-45-5


-          Hello! (Привіт!)

-          Hi! (Привіт!)

-        My name is Andrii. What is your name? (Мене звати Андрій. Як тебе звати?)

-          My name is Stitch. (Мене звати Стітч).

-          How old are you? (Скільки тобі років?)

-          I am 10. And you? (Мені 10. А тобі?)

-          I am 7. Where are you from? (Мені 7. Звідки ти?)

-      I am from a purple planet. And you? (Я з фіолетової планети. А ти?)

-          My planet is blue and green. I have got a cat. And you? (Моя планета синя та зелена. В мене є кіт. А в тебе?)

-          I have got three frogs. (В мене є три жаби).

-          Goodbye! (До побачення!)


-          Bye! (Бувай!)

      
       ВИ ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ СЬОГОДНІ І Я ДЯКУЮ ВАМ ЗА ЦЕ.
  
  ПОПЕРЕДУ У НАС ЧУДОВЕ РОДИННЕ СВЯТО - ВЕЛИКДЕНЬ. ВІТАЮ ВАС З ПРИЙДЕШНІМ СВЯТОМ І ЗИЧУ МИРУ, ЗДОРОВ'Я, ЛЮБОВІ, СІМЕЙНОЇ ЗЛАГОДИ ТА УСІЛЯКИХ ГАРАЗДІВ! 
     
       



Пасхальные зайчики, пасхальные кролики - клипарт в формате PNG в ...












-         

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.