ЗАВДАННЯ ЗА 30.04.20 ДЛЯ 3-Б КЛАСУ,
ЗА 05.05.20 ДЛЯ 3-В ТА 3-А КЛАСУ
ТА ЗА 18.05.20 ДЛЯ 3-Г КЛАСУ
ТА ЗА 18.05.20 ДЛЯ 3-Г КЛАСУ
ВІТАЄМО ВАС, ДОРОГІ ДІТИ ТА ШАНОВНІ БАТЬКИ!
СЬОГОДНІ МИ ПРОДОВЖУЄМО ТЕМУ ЇЖІ ТА ДЕТАЛЬНО ПОГОВОРИМО ПРО ПРОДУКТИ, ЯКІ МИ МОЖЕМО ПОРАХУВАТИ, А ЯКІ НЕ МОЖЕМО.
РОЗПОЧНІМО З НОВОЇ ЛЕКСИКИ У ВПР.4 НА СТ. 53, ЩО У ВАШИХ ПІДРУЧНИКАХ.
CHICKEN - КУРКА
MEAT -М'ЯСО
RICE - РИС
BREAD - ХЛІБ
CHEESE - СИР
MILK - МОЛОКО
ПРОСЛУХАЙТЕ ДОРІЖКУ 33 ТА ПОВТОРІТЬ СЛОВА ЗА МОВЦЕМ.
ВСІ ЦІ СЛОВА ВИ МАЄТЕ ВИВЧИТИ І ВМІТИ ПИСАТИ. ПОТРЕНУЙТЕСЯ У ГРІ "FOOD PRODUCTS (UNCOUNTABLE)."
А ЗАРАЗ ПОВЕРНІТЬСЯ ДО ВПР. 1 НА СТ. 52 ТА ПРОСЛУХАЙТЕ, БУДЬ ЛАСКА, ТЕКСТ
"IS THERE ANY BROWN BREAD?" (ДОРІЖКА 31).
ТЕПЕР ОЗНАЙОМТЕСЬ З ПЕРЕКЛАДОМ ТЕКСТУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.
ПІСЛЯ ЦЬОГО ВИ МАЄТЕ ЗМОГУ ПОВТОРИТИ КОЖНЕ РЕЧЕННЯ ЗА МОВЦЕМ У ВПР. 2 НА СТ. 52 (ДОРІЖКА 32).
ПЕРЕВІРИМО, ЯК ВИ ЗРОЗУМІЛИ ТЕКСТ - ВПР. 3 НА СТ. 52.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ЦІЄЇ ВПРАВИ НАДІШЛІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВОЇМ ВЧИТЕЛЯМ.
А ЗАРАЗ ДАВАЙТЕ ПОРОЗМІРКОВУЄМО З ВАМИ, ЯКУ ЇЖУ МИ МОЖЕМО ПОРАХУВАТИ, А ЯКУ НІ.
EGGS, ORANGES, APPLES, CHERRIES - ТОБТО ВСІ ТІ НАЗВИ ПРОДУКТІВ
ХАРЧУВАННЯ, ЯКІ ВИ ВИВЧИЛИ НА ОСТАННІХ 2 УРОКАХ У ФОРМІ МНОЖИНИ,
МОЖНА ПОРАХУВАТИ, А ТІ ПРОДУКТИ, ЯКІ МИ ВЧИМО СЬОГОДНІ, ПОРАХУВАТИ НЕ
МОЖНА, ВОНИ НЕ МАЮТЬ ФОРМИ МНОЖИНИ, ПІСЛЯ НИХ НЕ МОЖЕ СТОЯТИ
ЗАКІНЧЕННЯ -S АБО -ES.
ОТОЖ, ІМЕННИКИ, ЯКІ МОЖНА ПОРАХУВАТИ, НАЗИВАЮТЬСЯ ЗЛІЧУВАНИМИ, А ЯКІ НЕ МОЖНА, - НЕЗЛІЧУВАНИМИ.
ДАВАЙТЕ РОЗГЛЯНЕМО ПРИКЛАДИ РЕЧЕНЬ ІЗ ЗЛІЧУВАНИМИ ТА НЕЗЛІЧУВАНИМИ ІМЕННИКАМИ У РАМОЧЦІ НА СТ. 53.
1 THERE IS SOME MEAT. - Є ТРІШКИ М'ЯСА. (Є М'ЯСО.)
THERE ARE SOME ORANGES. - Є ДЕКІЛЬКА АПЕЛЬСИНІВ. (Є АПЕЛЬСИНИ.)
2 THERE ISN'T ANY CHICKEN. - НЕМАЄ (НІЯКОЇ) КУРКИ.
THERE AREN'T ANY ORANGES. - НЕМАЄ (НІЯКИХ) АПЕЛЬСИНІВ.
3 IS THERE ANY MILK? - Є (ЯКЕСЬ) МОЛОКО?
ARE THERE ANY ORANGES? - Є (ЯКІСЬ) АПЕЛЬСИНИ?
ЯКЩО МИ ПОРІВНЯЄМО РЕЧЕННЯ ІЗ ЗЛІЧУВАНИМИ ТА НЕЗЛІЧУВАНИМИ
ІМЕННИКАМИ, ТО ПОБАЧИМО ЛИШЕ РІЗНИЦЮ У СЛОВАХ IS (ДЛЯ НЕЗЛІЧУВАНИХ
ІМЕННИКІВ) ТА ARE (ДЛЯ ЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ У МНОЖИНІ), А ТАКОЖ
НАЯВНІСТЬ ЗАКІНЧЕННЯ -S (-ES) ДЛЯ ЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ У МНОЖИНІ
АБО ЙОГО ВІДСУТНІСТЬ ДЛЯ НЕЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ, БУДЬ ЛАСКА, ЩЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДЛЯ ЗАКРІПЛЕННЯ ЦЬОГО МАТЕРІАЛУ.
ТЕПЕР ВИКОНАЙТЕ ВПР. 5 НА СТ. 53. ВИ МАЄТЕ ПРОСЛУХАТИ ДІАЛОГ МІЖ
ЧОЛОВІКОМ ТА ЖІНКОЮ ПРО ЇЖУ, ЯКУ ВОНИ МАЮТЬ У ХОЛОДИЛЬНИКУ І
ВИЗНАЧИТИ, ЯКИЙ ЦЕ ХОЛОДИЛЬНИК, ПОСТАВИВШИ БІЛЯ НЬОГО У КВАДРАТИКУ
"ГАЛОЧКУ" (ДОРІЖКА 34).
ФОТО ЦІЄЇ ВПРАВИ СЛІД НАДІСЛАТИ СВОЄМУ ВЧИТЕЛЕВІ.
ПОТРЕНУЙТЕСЯ, БУДЬ ЛАСКА, РОЗПІЗНАВАТИ ЗЛІЧУВАНІ ТА НЕЗЛІЧУВАНІ
ІМЕННИКИ У ГРІ "COUNTABLE/ UNCOUNTABLE NOUNS (FOOD)".
І НАОСТАНОК - СТ. 46 У ЗОШИТІ (ЧОРНО-БІЛА ЧАСТИНА).
ВПР. 1 НА СТ. 46 - ВПИШІТЬ У КРОСВОРД СЛОВА, ЯКІ ВИ ЗАСВОЇЛИ СЬОГОДНІ.
ВПР.2 НА СТ. 46 - ПОДИВІТЬСЯ НА ЇЖУ НА СТОЛІ ТА НА ПРОДУКТИ ПОРУЧ ІЗ
КАРТИНКОЮ СТОЛА. ВИКОРИСТАВШИ ЛИШЕ ПО 1 РАЗУ, АЛЕ ВСІ СЛОВА ІЗ
РАМОЧКИ, ВИ МАЄТЕ СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ ПРО ТЕ, ЯКА ЇЖА Є, А ЯКОЇ НЕМАЄ НА
ЦЬОМУ СТОЛІ.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ВПР. 1 ТА 2 НА СТ. 46 ВАМ ТЕЖ ПОТРІБНО НАДІСЛАТИ СВОЇМ ВЧИТЕЛЯМ.
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ. СПОДІВАЄМОСЬ, ЩО ВИ ЗРОЗУМІЛИ СЬОГОДНІШЮ НЕПРОСТУ ТЕМУ.
ПЕРЕВІРИМО, ЯК ВИ ЗРОЗУМІЛИ ТЕКСТ - ВПР. 3 НА СТ. 52.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ЦІЄЇ ВПРАВИ НАДІШЛІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВОЇМ ВЧИТЕЛЯМ.
А ЗАРАЗ ДАВАЙТЕ ПОРОЗМІРКОВУЄМО З ВАМИ, ЯКУ ЇЖУ МИ МОЖЕМО ПОРАХУВАТИ, А ЯКУ НІ.
EGGS, ORANGES, APPLES, CHERRIES - ТОБТО ВСІ ТІ НАЗВИ ПРОДУКТІВ
ХАРЧУВАННЯ, ЯКІ ВИ ВИВЧИЛИ НА ОСТАННІХ 2 УРОКАХ У ФОРМІ МНОЖИНИ,
МОЖНА ПОРАХУВАТИ, А ТІ ПРОДУКТИ, ЯКІ МИ ВЧИМО СЬОГОДНІ, ПОРАХУВАТИ НЕ
МОЖНА, ВОНИ НЕ МАЮТЬ ФОРМИ МНОЖИНИ, ПІСЛЯ НИХ НЕ МОЖЕ СТОЯТИ
ЗАКІНЧЕННЯ -S АБО -ES.
ОТОЖ, ІМЕННИКИ, ЯКІ МОЖНА ПОРАХУВАТИ, НАЗИВАЮТЬСЯ ЗЛІЧУВАНИМИ, А ЯКІ НЕ МОЖНА, - НЕЗЛІЧУВАНИМИ.
ДАВАЙТЕ РОЗГЛЯНЕМО ПРИКЛАДИ РЕЧЕНЬ ІЗ ЗЛІЧУВАНИМИ ТА НЕЗЛІЧУВАНИМИ ІМЕННИКАМИ У РАМОЧЦІ НА СТ. 53.
1 THERE IS SOME MEAT. - Є ТРІШКИ М'ЯСА. (Є М'ЯСО.)
THERE ARE SOME ORANGES. - Є ДЕКІЛЬКА АПЕЛЬСИНІВ. (Є АПЕЛЬСИНИ.)
2 THERE ISN'T ANY CHICKEN. - НЕМАЄ (НІЯКОЇ) КУРКИ.
THERE AREN'T ANY ORANGES. - НЕМАЄ (НІЯКИХ) АПЕЛЬСИНІВ.
3 IS THERE ANY MILK? - Є (ЯКЕСЬ) МОЛОКО?
ARE THERE ANY ORANGES? - Є (ЯКІСЬ) АПЕЛЬСИНИ?
ЯКЩО МИ ПОРІВНЯЄМО РЕЧЕННЯ ІЗ ЗЛІЧУВАНИМИ ТА НЕЗЛІЧУВАНИМИ
ІМЕННИКАМИ, ТО ПОБАЧИМО ЛИШЕ РІЗНИЦЮ У СЛОВАХ IS (ДЛЯ НЕЗЛІЧУВАНИХ
ІМЕННИКІВ) ТА ARE (ДЛЯ ЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ У МНОЖИНІ), А ТАКОЖ
НАЯВНІСТЬ ЗАКІНЧЕННЯ -S (-ES) ДЛЯ ЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ У МНОЖИНІ
АБО ЙОГО ВІДСУТНІСТЬ ДЛЯ НЕЗЛІЧУВАНИХ ІМЕННИКІВ.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ, БУДЬ ЛАСКА, ЩЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДЛЯ ЗАКРІПЛЕННЯ ЦЬОГО МАТЕРІАЛУ.
Презентація "There is and there are with countable and uncountable nouns"
ТЕПЕР ВИКОНАЙТЕ ВПР. 5 НА СТ. 53. ВИ МАЄТЕ ПРОСЛУХАТИ ДІАЛОГ МІЖ ЧОЛОВІКОМ ТА ЖІНКОЮ ПРО ЇЖУ, ЯКУ ВОНИ МАЮТЬ У ХОЛОДИЛЬНИКУ І
ВИЗНАЧИТИ, ЯКИЙ ЦЕ ХОЛОДИЛЬНИК, ПОСТАВИВШИ БІЛЯ НЬОГО У КВАДРАТИКУ
"ГАЛОЧКУ" (ДОРІЖКА 34).
ФОТО ЦІЄЇ ВПРАВИ СЛІД НАДІСЛАТИ СВОЄМУ ВЧИТЕЛЕВІ.
ПОТРЕНУЙТЕСЯ, БУДЬ ЛАСКА, РОЗПІЗНАВАТИ ЗЛІЧУВАНІ ТА НЕЗЛІЧУВАНІ
ІМЕННИКИ У ГРІ "COUNTABLE/ UNCOUNTABLE NOUNS (FOOD)".
І НАОСТАНОК - СТ. 46 У ЗОШИТІ (ЧОРНО-БІЛА ЧАСТИНА).
ВПР. 1 НА СТ. 46 - ВПИШІТЬ У КРОСВОРД СЛОВА, ЯКІ ВИ ЗАСВОЇЛИ СЬОГОДНІ.
ВПР.2 НА СТ. 46 - ПОДИВІТЬСЯ НА ЇЖУ НА СТОЛІ ТА НА ПРОДУКТИ ПОРУЧ ІЗ
КАРТИНКОЮ СТОЛА. ВИКОРИСТАВШИ ЛИШЕ ПО 1 РАЗУ, АЛЕ ВСІ СЛОВА ІЗ
РАМОЧКИ, ВИ МАЄТЕ СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ ПРО ТЕ, ЯКА ЇЖА Є, А ЯКОЇ НЕМАЄ НА
ЦЬОМУ СТОЛІ.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ВПР. 1 ТА 2 НА СТ. 46 ВАМ ТЕЖ ПОТРІБНО НАДІСЛАТИ СВОЇМ ВЧИТЕЛЯМ.
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ. СПОДІВАЄМОСЬ, ЩО ВИ ЗРОЗУМІЛИ СЬОГОДНІШЮ НЕПРОСТУ ТЕМУ.
ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО! БУВАЙТЕ ЗДОРОВІ!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.